Pickup Service

Pickup Service από την iFastRepair

Το δίκτυο της iFast Repair τηρεί τα νέα μέτρα περιορισμού μετακινήσεων εισάγοντας νέους τρόπους προνομιακής εξυπηρέτησης!

Τιμούμε το #μένουμε_σπίτι πάρεχοντας υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης στο χώρο σας! Με μία μόνο κλήση κανονίζουμε το ραντεβού παραλαβής και παράδοσης από το χώρο σας. Αναλαμβάνουμε την ΔΩΡΕΑΝ διάγνωση του προβλήματος και σας ενημερώνουμε άμεσα για το κόστος και το χρόνο της επισκευής!

Η υπηρεσία παρέχετε εντελώς δωρεάν σε όλους τους πελάτες που θα ολοκληρώσουν την επισκευή της συσκευής τους.*

Σημαντική Ενημέρωση

Για λόγους ασφάλειας και σας παρακαλούμε πολύ:

  1. Να έχετε την συσκευή σας έτοιμη προς μεταφορά, σε κάποιου είιδους συσκευασίια ή τσάντα με τα παρελκόμενά της
  2. Η παραλαβή και η παράδοση της συσκευής από εμάς θα γίνετε στην είσοδο του χώρου σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα εισέλθει ο τεχνικός μας στο χώρο σας για αποσυναρμολόγηση της συσκευής σας (Πχ για αποσυναρμολόγηση desktop)
  3. Οι παραλαβές και οι παραδόσεις θα γίνονται σε προσυμφωνημένες ώρες βάση του περιορισμού μετακινήσεων.
  4. Σε όλες τις περιπτώσεις θα υπάρχει πρώτα τηλεφωνική επικοινωνία με τους τεχνικούς μας και πάντα θα σας δίνουμε έναν αρχικό υπολογισμό κόστους επισκευής ώστε να μην γίνει άσκοπα καμία μετακίνηση.
  5. Η iFast Repair διατηρεί το δικαίωμα άρνησης παραλαβής της συσκευής σας σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει. (λόγο χρόνου, απόστασης κλπ)

* Σε περίπτωση που δεν θέλετε για οποιονδήποτε λόγο να ολοκληρώσετε την επισκευή σας θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση 10 ευρώ για τη μεταφορά της.

Delivery

* Οδηγίες για μετάβαση προς το κατάστημα μας

Η μετάβαση από και προς το κατάστημα μας θεωρείτε μετάβαση σε «κατάστημα πρώτης ανάγκης» και συνεπώς επιτρέπεται.

Η παραπάνω μετακίνηση επιτρέπεται, αρκεί να δηλωθεί με έναν από τους παρακάτω 3 τρόπους:

  • SMS στο 13033: Αναγραφή αιτιολογίας εξόδου (2).

Παράδειγμα SMS: 2 (ΚΕΝΟ) ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΟΔΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ, ΠΟΛΗ

  • Βεβαίωση τύπου Β (μετακίνησης πολιτών):

Συμπλήρωση φόρμας και επιλογή «(Β2) Μετάβαση σε εν λειτουργία καταστήματα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.»

  • Χειρόγραφη βεβαίωση: Αναγραφή λόγου μετακίνησης «(2) Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους: μετάβαση σε κατάστημα», και αναγραφή της διεύθυνσης του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Switch The Language

    iFastRepair Logo

    Πάνω από 30000 πελάτες απολαμβάνουν τις υπηρεσίες μας.
    Καμία χρέωση αν δεν γίνει η επισκευή.
    ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

    Βριλήσσια : Λεωφόρος Πεντέλης 104
    Κηφισιά : Κολοκοτρώνη 1 και Λεβίδου
    Αγία Παρασκευή : Χαλανδρίου 1
    Τρίπολη : Τάσου Σεχιώτη 37

    PHONE

    Βριλήσσια : +30 211 411 4843
    Κηφισιά : +30 211 4111 910
    Αγία Παρασκευή : +30 210 010 5480
    Τρίπολη : +30 2710 2222

    EMAIL

    info@iFastRepair.gr

    Cart